väldigt mörkt

sitter här och typ halvsover, vaknade vid ca. sju .. så visst är man trött . 
som jag skrivit i det första inlägget så har vi släckt hemma hos oss,  brasan är tänd , samma med ljusen ..
 familjen sitter i soffan och myser , vi fuskar lite med earth hour, tvn är på , man måste ju kolla på robinson .. spännandespännande , just nu som nog några av er vet är programmet vid utröstningen ..
jag fotade några bilder med mobilkameran  kameran har inga batteri .. 
sååååååklaaart så hittar jag inte mobilsladden till datan , så jag kunde inte lägga in bilderna..
och det suger en aning. men jag kan väl ändå bjuda på en gammal bild om det går :)
ska bara redigera bilden , hur mörkt har ni de hemma hos er ? ljust eller mörkt  ?

Idag har jag inte gjort så mycket , bara vart hemma och slappat..
nästa vecka börjar ju också " talang 2009 " ska ni kolla ?
det ska absolut  jag göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback