fredag

hej på er !
ledsen att jag inte har skrivit på ett tag, men har inte haft ork ..
men tänkte lägga in ett litet inlägg iallafall , hoppas att ni har det bra ! det har jag iallafall, ute är det jättevarmt , värkligen så att man svettas , har kommit hem från skolan och har ätit .. skolan har väll vart okej , i think ? men iallafall , ikväll har jag inte planerat någonting , men ska nog dra till ett par kompisar senare, om jag orkar .. det är så himla varmt !!
det var faktiskt kallt i morse , så jag gick till skolan med vantar och frös ;)
hehe , nu kan man inte gå runt med vantar..

snart smälter snön bort och sommaren är tillbaka .. ;) taylor ligger här på golvet med tungan ute..
hon tycker nog också att det är varmt .. :) jag har vart lite dålig på att ladda upp bilder, men som sagt, har inte haft ork med någonting..
pusspusspuss


Kommentarer
LINDA skrev:

va kul att du är tbx iaf, själv har jag också kommit tbx från en liten bloggpaous x'd

2009-04-05 @ 16:19:36
Bloggadress: http://HTTP://LINDAASS.BLOGG.SE
diiiiilllllaaaaannnnn skrev:

sv:tack detsamma kika in min då och då

2009-04-06 @ 07:54:48
Bloggadress: http://dilaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback