hemma igen

hej , har vart hemma ganska länge nu .. vi var vi tändläkaren vid ca. halv 11.
så vi kom i tid, vi fick vänta för att våran tandläkare höll redan på med en när vi kom, så vi fick vänta lite..
när det var dags för mig gick jag in i rummet och satte mig på en stol , sen så kollade dom på den halva tanden , och sa att vi skulle ta en bedövningsspruta, jag brydde mig inte , jag ville bara få de gjort.
sprutan gjorde ganska ont faktiskt , han grejade med borrar och slipmaskiner fick man ganska ont i tanden och öronen :)
men iallafall , nu har jag en alldeles ny plasttand och är faktiskt ganska nöjd , den blev inte som jag hade innan , men är nöjd.. det är huvudsaken .. lite ojämn i färgen men det syns inte ett enda dugg..
är supernöjd , jag blev bara glad att jag fick en plasttand så jag kunde visa mig ute..
men om vi inte skulle ha fått en tid idag skulle vi isånnafall få en på torsdag..
och då skulle jag i vilket fall ha fått gå till skolan med hen halv tand , så jag är faktiskt gaaanska glad över att jag har fått en ny plasttand.. så jag är faktiskt riktigt glad nu..

efter tandläkaren tog vi tunnelbana , sedan bussen hem till lilla norrtälje, klockan var ju bara 12 så jag hann vara i skolan en lite stund , det var kul ! och gissa vad vi såg påväg hem från skolan ?!
tusselago eeehm , stavning ? det är ett vårtecken , !! snart är det vår , och sen sommar..
sen kommer den kalla vintern igen -.-

påväg till tandläkaren gassade solen på i bussen , det var riktigt varmt i bussen , när man klev ut var man helt knäsvag :)
ojj , ser nu att det blev ett ganska långt inlägg.
ni behöver inte läsa om ni inte vill  , men det skulle vara kul om någon läste :)!
idag ska jag inte göra så mycket , kanske ut och träffa någon kompis nu när tanden är fixad ;)
äntligen kan jag visa mig inför folk;) HAHAH ! känner ni igen er ?

KRAM / KIIIIZ ~ ELSA <3

Kommentarer
CREW skrev:

Hej där!



Iochmed den härliga våryra som drabbat vårt avlånga land så tänkte vi härmed återuppliva den absolut roligaste bloggen i cyberspace: GRIMAS BLOGGEN, skicka in dina bästa grimasbilder till oss på [email protected]!



kramkram

2009-04-02 @ 16:56:48
Bloggadress: http://dagensgrimas.blogg.se/
Vanadesse. skrev:

nämen har du tagit bort isbjäörnen :O?

2009-04-02 @ 19:29:01
Bloggadress: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback